Friday 6 October 2017

Dato Ahmad Zulfaizal Forex


Ahmad Bin Haji Ibnihajar Sfondo Y. Bhg. Dato Ahmad Bin Haji Ibnihajar è stato Amministratore Delegato di Penang Port Sdn Bhd. Dal 11 maggio 2001. Dato. Bin Haji Ibnihajar serve come capo della divisione UMNO Bahagian Tanjung. Dal 1991 al 1993, ha lavorato come direttore esecutivo di eredi Corporation Sdn Bhd. Ha servito da un direttore esecutivo di WM Svene-Nor JV Sdn Bhd dal 1991 al 1993. Ha servito come Dealer Manager Forex e Porfolio 1976-1979 e Branch Responsabile 1980-1984 di malese Banking Berhad. Genting Highlands Branch e Balik Pulau Branch. Ricopre il ruolo di presidente a AMI Insurans Berhad. Dato. Bin Haji. Ibnihajar serve come indipendente presidente non esecutivo del DNonce tecnologia Bhd ed è stato il suo direttore dal 2 novembre 2000. E 'stato Presidente a KUB Malaysia Berhad dal 27 novembre 2015. Ricopre il ruolo di Presidente del Persatuan Petanque Pulau Pinang e Vice Presidente di Persatuan Bolasepak Melayu Pulau Pinang. Ha servito come direttore di Penang Port Sdn. Bhd. Ha servito come Amministratore indipendente non esecutivo di PWF Berhad consolidato (PW Bhd consolidata (ex pin-Wee Group Bhd)) dal 12 maggio 2001. E 'stato un indipendente non esecutivo della Malaysian Resources Corporation Berhad dal 27 settembre, 2000 al 10 gennaio 2014. Ha servito come direttore della United commercianti di valori mobiliari Sdn Bhd dal 1984 to1991 e Taiping Titoli Sdn Bhd nel 1995, entrambi i quali sono coinvolti in attività di intermediazione titoli. Dato. Bin Haji Ibnihajar ed è un membro del British Institute of Management e detiene una laurea in Economia e Commercio presso l'Università di Malaya nel 1975 ed è membro di The Chartered Institute of Logistica Trasporti, Malesia. Sede centrale Oasis Piazza Petaling Jaya, Selangor 47301Profil Fxunited Selamat Datang ke FxUnited. Terlebih dahulu izinkan saya mengucapkan ribuan Terima kasih kepada sesiapa Juga eun Yang Sudi singgah ke Laman saya ini. Sebut Sahaja FxUnited, saya Telah Mulai teruja. manakah tidak..saya berkata begitu. sememangnya sesiapa Sahaja Mulai mengenal FxUnited seperti saya yang Telah berpeluang mengenalinya. FxUnited Adalah mediatore Yang Yang terbaik pernah saya kenali. Kenapa saya kata FxUnited Adalah terbaik, adakah kerana saya Telah menjadi Ahli FxUnited makanya Segala-galanya tentang FxUnited Adalah terbaik Bagi saya Tidak. Sekali-kali Tidak. Apa yang saya kongsikan ini Adalah ikhlas Lahir dari Lubuk hati Saya. Ianya Adalah dari kaca pandangan Saya. Besar Harapan saya agar APA yang saya kongsikan ini boleh membuat kan anda Juga sependapat dengan saya di Akhir nanti. Beri saya Terang dari Awal FXUnited merupakan Sebuah Syarikat broker di cambio (Forex) yang berasal daripada Nuova Zealand. Dengan kekuatan Ekonomi dan pasarannya, mereka Berjaya memberikan servis terbaik kepada commerciante Serta fx-fx pendapatan yang Amat Luar biasa Rata-rata semua pengguna mediatore FXUnited amat berpuas hati dengan servis yang diberikan Serta mengkagumi kekuatan dan kelebihan syarkat ini sebagai mediatore terbaik untuk commerciante Baru memulakan Langkah Pertama Dalam dunia commercio di valuta atau Forex. FXUnited Juga merupakan mediatore Pertama di Dunia yang fx menawarkan Winstplan (fx penajaan).Jika eun mendaftar dengan mana-mana mediatore selain FXUnited anda Hanya perolehi pendapatan STANDARD Sahaja yang merangkumi PERSONALE dan AFFILIATI LIVELLO 1. Tetapi dengan kekuatan struktur Ekonomi FXUnited, Bukan setakat pendapatan STANDARD. Malah FXUnited memberikan fx Satu Lagi pendapatan yang digelar Winstplan. di Dalam Winstplan, eun akan memperolehi pendapatan fx del 30 SPONSORIZZAZIONE dan fx 8 corrispondenti. Piano untuk Intelligent Account Manager (IMA) Pula Fxunited menjanjikan pulangan dari 10-13,5 sebulan. palizzata Minima 10 DIJAMIN sebulan a colpo sicuro. FXUnited Telah terbukti sebagai mediatore terbaik untuk sesiapa Sahaja memulakan perjalanan di Dalam dunia Forex kerana dengan FXUnited, Bukan Sahaja eun boleh Belajar commercio di Serta perlolehi keuntungan dengan commercio di Metatrader 4, Malah eun Juga boleh boleh membuat pendapatan walaupun anda Belum memasuki mercato untuk trading. Bukan 1 Malah terdapat 4 Cabang pendapatan di Sini. Banyak soalan yang di Tanya Oleh Bakal commerciante Baru di Sini Oleh itu saya akan terangkan Lebih lanjut Dalam bentuk soalan dan jawapan S: Siapakah FXUnited

No comments:

Post a Comment